Voor 15:00 besteld, morgen in huis!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice & contact

Online Marktkoopman
Baanhoek 202
3361 GN Sliedrecht
[email protected]

KVK nummer: 82748357
BTW nummer: NL862589587B01

 

Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 12:30 op het volgende nummer: 0184 726 441

 

Levering

1.1 Komen mijn producten wel onbeschadigd aan? 

Jazeker! Wij pakken uw pakketje met veel zorg in en zorgen dat de producten goed beschermd zijn in de doos. Als opvulling gebruiken wij plastic/karton om te zorgen dat de producten niet kunnen schuiven in de doos. Om de doos dicht te maken gebruiken wij papieren tape.

We hebben jaren ervaring met het verpakken en verzenden van bestellingen, dus u kunt ervan op aan dat dit goed komt. Maar mocht er onverwachts toch iets niet goed zijn gedaan, laat het dan gelijk aan ons weten per telefonisch contact of mail. We lossen dit gelijk voor u op. 

 

1.2 Wanneer kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen?

Voor 15:00 besteld, is morgen in huis! U kunt ervan uit gaan dat elke bestelling die voor 15:00 volledig wordt afgerond (besteld & betaald) op werkdagen, dezelfde dag wordt verwerkt!

Wat betekent dit voor u? Dat wanneer u besteld op een doordeweekse dag (feestdagen uitgezonderd) uw bestelling de volgende dag al in huis heeft. Het komt een enkele keer voor dat PostNL/DHL een vertraging heeft. Onze ervaring leert echter dat 9 van de 10 bestellingen de volgende dag in huis is.

 

Betalen

2.1 Kan ik achteraf betalen?

Het is mogelijk om achteraf te betalen. Dit wordt verwerkt door Billink, dit bedrijf controleert uw gegevens en indien deze zijn goedgekeurd wordt de bestelling verstuurd. Wanneer u met Billink betaalt is het mogelijk dat u geen track and trace code ontvangt. Dit wordt gedaan om fraude te voorkomen.

 

2.2 Waarom heb ik geen track and trace informatie ontvangen?

Normaal gesproken wordt de track and trace informatie automatisch verstuurd. Controleer goed of het correcte mailadres is ingevoerd in het besteloverzicht.

Er is echter wel een uitzondering waarin u mogelijk geen track and trace informatie krijgt: 

Wanneer u met Billink betaald is het mogelijk dat u geen track and trace code ontvangt. Dit wordt gedaan om fraude te voorkomen.

Voorheen werd de track and trace informatie wel verstuurd maar hiermee werd op de volgende manier fraude gepleegd: Een fraudeur plaatst een order met de adresgegevens van een ander. Nadat Billink de order heeft goedgekeurd en de bestelling is verzonden ontving de fraudeur de track and trace informatie. Met de track and trace informatie ging de fraudeur contact opnemen met het postbedrijf om het aflever adres aan te passen. De zending ging vervolgens naar een afhaalpunt waar de fraudeur de zending afhaalde. Na een aantal weken kreeg het oorspronkelijke afleveradres een rekening voor producten die nooit door hun zijn besteld of ontvangen.

Om te voorkomen dat iemand op deze wijze misbruik maakt van uw gegevens wordt de track and trace informatie niet automatisch verstuurd.

 

2.3 Welke betaalmethoden zijn er?

Aangezien onze producten alleen in Nederland worden afgeleverd hebben we de volgende betaalmethoden in het assortiment zitten:

  • - Ideal
  • - Handmatig overschrijven
  • - Achteraf betalen (dit proces verloopt via Billink, u dient de betaling dan ook aan Billink te voldoen)

 

Juridisch gerelateerde onderwerpen

3.1 Model formulier voor herroeping

Indien gewenst kunt u het modelformulier voor herroeping per e-mail aanvragen. Het is ook mogelijk om de zending te retourneren met de volgende informatie:

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                  

— Bestelnummer :

— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

— Naam/Namen consument(en)

— Adres consument(en) :

— IBAN Rekeningnummer:

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

— Datum(DD-MM-YYYY)

 

3.2 Wat is de afkoelingsperiode?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. De producten dienen uiteraard niet te zijn gebruikt. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »